Zwrot nietrafionego prezentu

Pytanie

Witam. Zajmuję się wyrobem biżuterii. Przed świętami sprzedałam trochę przez internet. I teraz jedna pani napisała do mnie, że jej prezent jest nietrafiony i ona chce go zwrócić i odzyskać pieniądze. Dodam jeszcze, że ona ode mnie go nie kupowała. Dopiero dopytałam kto kupił, co i kiedy.
Towar jest pełnowartościowy. Czytałam na jednej stronie, że kupujący może zwrócić towar do 10dni roboczych od daty dostawy, ale wyjątkiem jest towar robiony na zamówienie.
Czy ja muszę przyjąć ten zwrot? Biżuteria była robiona na konkretne zamówienia.
z góry dziękuje za odpowiedź.

rozwiązano 0
Anonymous 5 lat 3 Odpowiedzi 455 wyświetleń 0

Odpowiedzi ( 3 )

  1. Powem Ci tak – przyjęcie zwrotu, tak jak gość wyżej zależy tylko i wyłącznie od Twojej dobrej woli, ALE pamiętaj – przyjęcie takiego zwrotu to pozytywna opinia o Tobie idąca dalej. Tzn. wyrobisz sobie opinię serdecznego i miłego sprzedawcy.
    A jeśli trudnisz się rękodziełem, to wiesz, że wystarczy coś przerobić i wystawić na sprzedaż ponownie żeby się „odkuć” – choćby na zero.

  2. Przyjęcie tej „reklamacji” zależy tylko od Twojej dobrej woli.

    Najlepsza odpowiedź
  3. Jeśli ona od Ciebie go nie kupowała i było to robione pod konkretnego klienta to odpowiedź jest oczywista.W takim przypadku zwrotów nie ma.

Napisz odpowiedź

Przeglądaj
Przeglądaj